Veelgestelde
vragen

Heb je aanvullende vragen of graag advies?
Neem vooral contact met ons op, wij helpen je verder!

“Time spent having a massage is never wasted.”

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je voor 21:00 besteld wordt de bestelling dezelfde dag nog verwerkt en heb je normaal gesproken je bestelling de volgende dag in huis. Gedurende de feestdagen is het mogelijk dat je bestelling een kleine vertraging oploopt.

Wij sturen je altijd de track- & tracecode toe waarmee je de verzending in de gaten kunt houden om op de hoogte te blijven. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het massageapparaat niet helemaal naar wens? Geen probleem! Je kan het apparaat, binnen 14 dagen na ontvangst, terugsturen naar ons. 

Let op: gebruik altijd onze bedrijfsnaam in de adressering zodat jouw retour goed verwerkt wordt

 de Ruijter Commerce

Hanzepoort 14, 7575 DA Oldenzaal

Hoe zit het met garantie?

Mocht er onverhoopt iets gebeuren met je bestelling na de retourtermijn heb je nog recht op garantie. Deze garantie bedraagt 1 jaar vanaf de datum van aankoop.

Kunnen jullie producten mijn pijnklachten verminderen?

Ja dat kan zeker. Onze massageproducten kunnen jou helpen met het losser maken van stijve spieren, het stimuleren van je bloedsomloop en het bieden van ontspanning. Bovendien ontvang je, na aankoop van een product, een e-book over spierknopen en hoe je die effectief zelf kan behandelen met ons massageapparaat.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor alle bestellingen uit Nederland en België zijn de verzendkosten gratis!

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons altijd veilig betalen met een van de volgende betaalmethodes: iDEAL, PayPal, Bankoverboeking, Bancontact,  Belfius, ING Home’Pay, KBC, Giropay, SOFORT, Apple Pay en Klarna achteraf betalen. 

Kan ik korting krijgen bij grotere aantallen?

Als je voor jouw bedrijf of organisatie meer dan 10 producten wil bestellen, neem dan even contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden. 

0
    Winkelmand
    Je winkelmand is leegTerug naar de shop